Blogia
DEPÓSITO

Ou aquí ou alá

Ou aquí ou alá Aínda non sei se quedar aquí ou se ir para alá.
Até o de agora todos os anos fun para alá, pero tamén sempre tiven ganas de quedar algún aquí.

AQUÍ: manifestación, Lamatumbá, Os Cempés, Arianna Puello, Mercedes Peón, Norge Batista, Electric Gypsyland, Xarín, Marea Negra, Palestina, Nacionalismo galego, Anxo Quintela, Tucho Calvo, Francisco Carballo, Carlos Aymerich, Cecilia Pérez Orxe, Iosune Aritzondo, Carlos Amoedo, Pancho Casal, Pilar García Negro, Marica Campo, Susana Costas, Ana Rúa, Olaia Fernández Davila, Cecilia Balboa, Encarna Otero, F.R. Randulfe, Kike Benlloch, Carlos Quiroga, Raquel Miragaia, Bieito Iglesias, Modesto Navarro, Estevo Creus, Francisco Rodríguez, Emma Couceiro, María Lado, Mini e Mero, Manuel Veiga, Luís Bará, Lois Diéguez, Xesús Fraca, Camilo Franco, Pilar Pallarés, Anxo Quintana, Rubén Cela...

ALÁ: casa, familia, canción de tasca, gran premio ícaro de voo sen motor, certame itinerante de canción de tasca, regata de embarcacións feitas á machada e propulsadas a pan de millo, romaría dorneira, campionato mundial de chinchimonei, top secret, gran prix de carrilanas, conciertazo, baile de gala.

Que farei?

5 comentarios

abrilsempre -

Hehehe, ainda nom lera esta anotaçom.
Para mim o vosso "aqui" é o meu "alá" e viceversa.
Entóm eu fiquei aqui, no meu particular dia da Pátria, ainda que seja cum dia de antelaçom. Nom todo é Compostela.
Já me gustaria ter folgos para poder erguer-me ao dia seguinte, mais creo que nunca vou ser capaz de faze-lo. Nom som como o Turzi que é tum todoterreo.

Depósito -

Pois ben, ao final estarei o sábado na Dorna e o domingo (máis ben á tardiña) irei para Compostela, a aproveitar un pouco o Festigal.

caladinha -

Eu fixen a manobra de Paleón o ano pasado e este ficarei en Compos. E iso mesmo, a ver se lle tomamos unha ;-)

paleón -

Señor Depósito enténdoche perfectamente! Eu ficarei alá (festa da dorna) e á tarde do 25 irei aquí (día da Patria). Saúde e a ver se tomamos unha aquí ou alá.

dorfun -

...pois se tal vente para acó (á festa da fraga das pontes) que está o Kepa... e o desenfreno está asegurado ;P